e-City Branding

e-City Branding

26, 27 i 28 de setembre 2011

En aquests moments no és possible inscriure's a aquest curs.

Imprimir

La gestió de les marques ciutat en l'actual societat del coneixement comporta reptes importants i oportunitats noves, que cal saber albirar, en línia i fora de línia.

Les tecnologies de la informació i de la comunicació permeten monitoritzar constantment tot allò que es parla, es critica o es lloa, de la marca ciutat en les xarxes socials, per tal de fer-ne una gestió global, realista i eficient.

Com a consumidors d'informacions, d'opinions, de coneixements o de rumors sobre qualsevol racó del món, ara ho tenim tan fàcil com googlejar el nom de la ciutat i fer clic. Però també com a generadors de continguts, cada dia tenim més plataformes i dispositius que ens permeten compartir textos, imatges i so de les ciutats que més ens "marquen".

La dimensió electrónica del citybranding serà l'eix central del seminari, que tindrà lloc a Barcelona, una de les ciutats més visitades del món, en línia i fora de línia.

26/09/2011 - Aula Mirador Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) Montalegre, 5 08001 Barcelona
09:30 - 10:30 e-City Branding
¿Marca Barcelona o marques Barcelona?
Juan Carlos Belloso
10:30 - 11:30 e-City Branding
Futbol Club Barcelona como “la" marca ciutat
Laurent Colette
11:30 - 12:00 e-City Branding
Pausa
12:00 - 13:00 e-City Branding
e-Marketing per a ciutats: la seva influència en el cercle de viatges del consumidor
Marta Gracia
13:00 - 14:00 e-City Branding
Nethunting com a eina per a la definició de valors de ciutats 
Gema Requena
14:00 - 15:45 e-City Branding
Pausa
15:45 - 17:15 e-City Branding
e-Citybranding i multiculturalitat: comunicació “un a un”. El contingut com a epicentre i plataforma
Gustavo Carvajal i Gema Requena
17:15 - 18:15 e-City Branding
Ciutat del Vaticà: en el cel, en la terra i en la xarxa 
Miriam Díez Bosch
18:15 - 19:00 e-City Branding
Col·loqui. La nova àgora per al Citybranding
Gustavo Carvajal, Miriam Díez i Gema Requena
10:30 - 11:30 e-City Branding
Iamsterdam. And you?
Niek Eijsbouts i Gijs van den Berg
10:30 - 11:30 e-City Branding
Pausa
12:00 - 13:00 e-City Branding
Buscant "Spain addicts" a la xarxa. La nova campanya de Turismo de España
Frédéric Sanz
13:00 - 13:30 e-City Branding
Intercanvis creatius i punt final
Canvi d'impressions professionals a l'entorn del e-Citybranding
Jorge MartínezNiek EijsboutsGijs van den Berg Frédéric Sanz
19:00 - 10:30 e-City Branding
Col·loqui. La nova àgora per al Citybranding
Gustavo Carvajal, Miriam Díez i Gema Requena
10:00 - 10:30 e-City Branding
Inauguració
Joan Fuster Sobrepere, director acadèmic CUIMPB-Centre Ernest Lluch
Marc Puig, cap de Comunicació. Ajuntament de Barcelona
Sílvia Sivera, directora del curs
10:30 - 12:00 e-City Branding
Com afecta al citybranding el nou model de gestió de ciutats postcrisis 
Gildo Seisdedos
12:00 - 12:30 e-City Branding
Pausa
12:30 - 14:00 e-City Branding
Ciutats en xarxa, ciutadania en xarxa
Genís Roca
14:00 - 15:45 e-City Branding
Pausa
15:45 - 16:45 e-City Branding
El model de comunicació del citybranding en el context electrònic
Mihalis Kavaratzis
16:45 - 17:45 e-City Branding
La marca nació a la xarxa: Amèrica Llatina i Catalunya
Sebastián Guerrini
17:45 - 18:45 e-City Branding
La representació visual i el disseny de les webs de ciutats
Josep Rom
  • En aquests moments no és possible inscriure's a aquest curs.

Compartir