- Inici
- -
- Cursos
e-City Branding
26, 27 i 28 de setembre 2011
- Gratuït
- CUIMPB
- 26/09/2011 - 28/09/2011
En aquests moments no és possible inscriure's a aquest curs.
ImprimirLa gestió de les marques ciutat en l'actual societat del coneixement comporta reptes importants i oportunitats noves, que cal saber albirar, en línia i fora de línia.
Les tecnologies de la informació i de la comunicació permeten monitoritzar constantment tot allò que es parla, es critica o es lloa, de la marca ciutat en les xarxes socials, per tal de fer-ne una gestió global, realista i eficient.
Com a consumidors d'informacions, d'opinions, de coneixements o de rumors sobre qualsevol racó del món, ara ho tenim tan fàcil com googlejar el nom de la ciutat i fer clic. Però també com a generadors de continguts, cada dia tenim més plataformes i dispositius que ens permeten compartir textos, imatges i so de les ciutats que més ens "marquen".
La dimensió electrónica del citybranding serà l'eix central del seminari, que tindrà lloc a Barcelona, una de les ciutats més visitades del món, en línia i fora de línia.
26/09/2011 - Aula Mirador Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) Montalegre, 5 08001 Barcelona | |
---|---|
09:30 - 10:30 |
e-City Branding ¿Marca Barcelona o marques Barcelona? Juan Carlos Belloso |
10:30 - 11:30 |
e-City Branding Futbol Club Barcelona como “la" marca ciutat Laurent Colette |
11:30 - 12:00 |
e-City Branding Pausa |
12:00 - 13:00 |
e-City Branding e-Marketing per a ciutats: la seva influència en el cercle de viatges del consumidor Marta Gracia |
13:00 - 14:00 |
e-City Branding Nethunting com a eina per a la definició de valors de ciutats Gema Requena |
14:00 - 15:45 |
e-City Branding Pausa |
15:45 - 17:15 |
e-City Branding e-Citybranding i multiculturalitat: comunicació “un a un”. El contingut com a epicentre i plataforma Gustavo Carvajal i Gema Requena |
17:15 - 18:15 |
e-City Branding Ciutat del Vaticà: en el cel, en la terra i en la xarxa Miriam Díez Bosch |
18:15 - 19:00 |
e-City Branding Col·loqui. La nova àgora per al Citybranding Gustavo Carvajal, Miriam Díez i Gema Requena |
10:30 - 11:30 |
e-City Branding Iamsterdam. And you? Niek Eijsbouts i Gijs van den Berg |
10:30 - 11:30 |
e-City Branding Pausa |
12:00 - 13:00 |
e-City Branding Buscant "Spain addicts" a la xarxa. La nova campanya de Turismo de España Frédéric Sanz |
13:00 - 13:30 |
e-City Branding Intercanvis creatius i punt final Canvi d'impressions professionals a l'entorn del e-Citybranding Jorge Martínez, Niek Eijsbouts, Gijs van den Berg i Frédéric Sanz |
19:00 - 10:30 |
e-City Branding Col·loqui. La nova àgora per al Citybranding Gustavo Carvajal, Miriam Díez i Gema Requena |
10:00 - 10:30 |
e-City Branding Inauguració Joan Fuster Sobrepere, director acadèmic CUIMPB-Centre Ernest Lluch Marc Puig, cap de Comunicació. Ajuntament de Barcelona Sílvia Sivera, directora del curs |
10:30 - 12:00 |
e-City Branding Com afecta al citybranding el nou model de gestió de ciutats postcrisis Gildo Seisdedos |
12:00 - 12:30 |
e-City Branding Pausa |
12:30 - 14:00 |
e-City Branding Ciutats en xarxa, ciutadania en xarxa Genís Roca |
14:00 - 15:45 |
e-City Branding Pausa |
15:45 - 16:45 |
e-City Branding El model de comunicació del citybranding en el context electrònic Mihalis Kavaratzis |
16:45 - 17:45 |
e-City Branding La marca nació a la xarxa: Amèrica Llatina i Catalunya Sebastián Guerrini |
17:45 - 18:45 |
e-City Branding La representació visual i el disseny de les webs de ciutats Josep Rom |
-
En aquests moments no és possible inscriure's a aquest curs.
- Imprimir